Tuesday, January 31, 2012

Kejutan

Malam ni mcm2 jadi..Cite bermula ... Abg aku dpt 1 msej dpd kwn dia, dia ckp mber aku meninggal sbb excident nama "Naim"! ...Mmg aku ada nma kwn naim.. tp tu la..serius mmg aku tekejut gila.... But abg aku pn xpasti cmne kjdian tu blh berlaku.. Aku y still dlm mOOd separuh sedar,antara percaya ataupun x... dhla time tu tgh mkn... Ermm mkn pn dh xlalu dh... Dlm otak ni pk,BETUL ke X??? aduhhh... Nak kepastian, aku pun bukak la LAMAN MUKA BUKU aku.. Trus aku On chat,wlpn sblm ni aku asik Offline je...

Trus aku cari mber2 y 1 kelas aku dlu... Alahai hmpa gila aku... Cuma 2 org ja y online time tu..Kebetulan dpa dok 1 kg dgn kwn aku ni..Aku pn tnya la... Siyes diorg pn xtw... Aku lgi la tmbh nk tw cite sebenar,betul ke x... Ermmm last2 aku buat status kt fb tentang kepeningan aku terhadap brita y aku trima ni... "~✿Td dpt brita yg xbaik psl kematian seseorg...Btul ke?? masih lg dlm mood x prcya & pnuh tnda tnya...:( ✿~"  <--- sebijik la aku copy sttus aku ni... 
Xsgka plak dpt prhtian dr frend2 aku..mybe diorg ada kt tmpt kjdian org mber diorg ... dpd komen2 tu, ada y bg tw tu kwn dia..so m'iyakan lagi kematian tu.... Urmmm... So dh rsa mcm betul tu kwn aku.......... :( mg la sedih... kwn lama msa skolah..


Tapi 2la kn.. Perancangan Allah swt tu lebih teratur.. Xlama lps tu,aku dpt tw dpd mak aku yg bg tw.. yg meninggal tu bkn naim kwn aku...but org lain...tp still nama y sma... Alhamdulillah..pjg lgi umur kwn aku...


Tp apa pn kt cni still jgk aku nk sape2 yg tebaca post aku ni..sedekahkan Al-Fatihah buat arwah...semoga roh arwah di tempatkan d klngn org2 y sOleh... Sbb kita xtahu bila pula ajal kita akan tiba...
Wallahua'lam

No comments: